2012年11月25日 星期日

12年11月生寫日報告

小弟雖然每個月都有去生寫日,但唔係每個月都有玩月別...
主要睇下果個月的衫令唔令,通常係單曲打歌服先玩~

而今個月港版是格子布裙,加上最近在學校識左班細我一年級的飯,有一位打算體驗月別,所以就決定玩了~
因為一早約定星期日玩,所以昨天去西九係特登為了買握手券,無玩到。

小弟一向少玩月別,其實係因為年初一月第一次玩時中哂伏,當時推板野友美,買左兩包,但運氣完全唔好,只得張高橋較為值錢,加上不太識成員實際價,又無人教,最後得番來的竟然是仲谷,秋元set而已...再得北原和板野單張=。=
如此失敗的經驗令我很快就抗拒玩月記...直到睇熟哂個玩法,先再夠膽落場~

小弟自此都係只玩一包,目標是1set岩佐 + 一張全身板野。

星期日11點去到,完全唔洗排隊,買左一包



上到8樓,抽到TB,但不是太好運,只有北原,河西,亞美菜,su,同埋近野莉菜...(開了立即有人來換野,來不及拍照)
沒有柏木,麻友,美優紀,重要有張近野莉菜...難道我要玩blog友們所講的"近野遊戲"?

同行的師弟第一次玩,目標是1set su,只是買左一包,抽中TA,但運氣好多了,有高橋 + 篠田。。。亦有一張岩佐
所以先用su跟他換岩佐

之後有人來換,我想盡辦法去換走張近野
最後用近野+亞美菜換了北原+小森

之後二張北原,換來二張增田(因為這裡同埋個朋友唔知點換,很亂記不清)
朋友很快找齊了SU,重同人換左張板野
他直接跟我換了張板野,再把手上剩下的兩張松原給我,睇下幫唔幫到我玩

所以呢一刻,手上有一張板野,一張岩佐,兩張松原,二張增田,同河西。
理論上換多三張岩佐唔難,但怎樣換多點東西,俾番D野個朋友

增田換小森 + 松原
小森換岩佐
第二增田換岩佐
河西換梅田 + 松原
梅田換回增田 + 岩佐...

最後換埋post,成功完成1set岩佐,1set松原,同剩下一張增田

松原set給了那位朋友
原本打算留張增田,但諗諗下想換番張喜愛點的成員
於是想換T4的成員(因為紅色格子布裙啊),以永尾作目標(係大想頭左少少,但T4只對paru,川榮,永尾較有愛,而前兩者沒可能用增田1換1)

在會場走了10幾分鐘,都換唔出...
T4數量小,好多人寧願hold起永尾,都唔想換張增田番來...
幸好最後有位好心人肯同我換,所以就玩完了^^


今天的成果~

曾經玩過的月別,,,都是只有一張板野啊~


之後行地攤,
想搵張28共通,反而找唔到....
但見到set 向田茉夏  BLT 2011 週曆set~
原本打算日拍慢慢bid,但竟然在香港搵到
且價錢不太過分,最後$400收回來了


日文的星期一至日啊~~~~~~

整體收獲還算物有所值吧
但身上沒多少分文剩下了...要儲腎準備收29單的東西嘛!!

之後去左旺角逛,無咩特別就回家打BLOG lu XD

各位晚安~

4 則留言:

  1. 簡單來說,你學弟把兩張松原給你之後,
    你只需要用一張增田 + 一張河西,
    便可以換到三張岩佐 + 兩張松原,
    玩得非常不錯啊~
    [版主回覆11/26/2012 01:09:14]還好這次D人沒有把松原扣起,才能換到這樣的效果。

    回覆刪除
  2. 一包有這樣的結果很好了!
    下次可留下來一齊吹下水
    [版主回覆11/26/2012 20:35:18]其實是有師弟的眷顧,他抽中高橋+篠田,最後只是拿打su set 和松原set..
    如果單獨以我本身抽中的牌應該沒太大可能有這樣的結果~
    那我要好好的認識各位blog友們了!

    回覆刪除
  3. 第一次留言~
    剛好我也是一月中伏,然後看各大大的生寫報告才想再玩XD
    另外4張板野全身,好像一set:3
    [版主回覆11/27/2012 00:58:08]我才前幾天才開blog而已 / _ \
    那四張分別是聖誕服,GMF,真夏,gingham check打歌服〜算是11年單曲set吧!(實際上此組合名不存在xd)

    回覆刪除
  4. 茉夏愛好者發見...!!!!
    [版主回覆11/27/2012 18:52:05]同好啊(⌒▽⌒)草莓魅力沒法擋

    回覆刪除

Gadgets By Spice Up Your Blog