2017年7月8日 星期六

二村春香宣佈畢業啦



二村春香宣佈畢業啦....
佢宣佈完, 我第二日就飛去日本, 所以唔記得寫blog ._.

其實都無咩好講~
佢畢業的話咪一直應援到最後一刻 =D


所以現在收集二村卒業信息, 
有興趣寫的朋友盡快聯絡我 or 7月8. 木崎Yuria 握手會場找我啦~





明明5月尾先探完佢....

以為佢唔玩總選係其他理由~








咁難得係宣佈畢業之後有場只是二村的握手會, 唔去對唔住自己


如無意外應該可以好好同佢道別 .3.


名古屋的Tower Record見到._.
選拔復歸不能 >_<


SKE48 Cafe&Shop 的二村卒業Corncer~
戒了買goods, 都係望望佢最後一次係SKE48 Shop
下次再來未必再有二村嫁啦 ._.


宣佈畢業那日, 二村的showroom, 果然笑住係最靚~




二村走左之後, 我仲會唔會留意SKE48?
我想仍然會看Yunana center的SKE48的~
只係覺得二村之後48系入面無人會令我有動力去日本搵佢~
佢地來香港係另一回事啦, 但這次之後未必會再買券握成員啦~
今次月尾就當是我和見面偶像做個了斷吧~













PS: BanG Dream 搞live 我有興趣去睇呀~  
愛美呀!伊藤美來呀!! Roselia 呀 (心心




1 則留言:

  1. BanG 中毒啦你~~~
    愛美呀~こころ~!!!!!!!!

    回覆刪除

Gadgets By Spice Up Your Blog