2018年3月6日 星期二

好耐未試過咁

好耐未試過咁
意思大概係好耐未試過有種好迷一個偶像的感覺。

就在這篇正式宣佈, 這裡轉營做ラストアイドル的地方。


加推ももな之後, 在youtube有關佢的影片我都大概睇哂,
所以未來我再整合好一點的可能先寫更多有關成員的事?


說實話 ラストアイドル在日本都未正式紅起來。

心水清的都知道, 佢地暫時係ラストアイドル的活動都應該幾有限。
這刻睇到的資源大概有:

1. 每星期的ラストアイドル本番, 字幕在bilibili可以找到

2. 官方的youtube頻道
入面有分隊的成立片隊&Short MV

3. 12月20日一單發售niconico live (約一個半小時)
內容係唱一單的各首歌曲然後又有點成員的自我介紹環節。


之後就係靠成員自己開showroom 和發twitter而已。
再不夠就係研究個別成員加入前的偶像活動片段啦。

可能可以留意的media資源未太多, 
相反依家開始入坑都未遲:O)









以前唔太睇showroom, 
但我都唔小心入埋坑, 會留意佢幾時開台,
有次佢call朝早六點 (香港五點) 開台,
我都照較定鬧鐘去睇。

至於比佢讀問題/讀名都試過, 

問問題果次係twitter問佢擅唔擅長讀書, 識唔識講英文。
佢開頭想答"上手" , 不過愈諗就答唔到佢自己鐘意讀咩科,
因為佢覺得自己唔係特別叻某一科 (可以話佢係謙虛(?)
然後佢就追showroom的留言, 迴避埋"識唔識講英文" 

讀名果次佢留意到" @香港",
講了句  "海外の方なんですか"
之後佢就補充自己都想去韓國台灣香港, 
話自己細個剩係去過夏威夷。


可能覺得睇人直播之類都係自high的行為,
比佢讀到同讀唔到名, 對大家的人生都未必有好大改變。
所以我諗重點都係志在打發下時間,例如開緊工播住當聽下人鳩up下咁。
比佢點到名固然係開心, 不過有時有其他野做追唔到直播都沒法啦。









最衰一單已經截止了, 二單未見到有合照會, 
決定好了, 今年之內無論如何都要去會一會佢

2 則留言:

Gadgets By Spice Up Your Blog