2016年3月19日 星期六

AKB48 第43單 「君はメロディー」 爆碟報告

其實有好多野想寫, 但真係唔知由那一樣野講起, 加上又因為動不到筆(懶? 忙? 主要是累吧...) 唔知寫咩先好啲。
那麼都是寫最簡單的爆碟文啦~~~

今次的AKB48  「君はメロディー」 以十週年為賣點, 請來5名畢業的成員來一起, 然後center 是宮脇咲良~
MV請某個著名的導演, 什麼什麼的細節, 我想大家可能比我知得還多, 所以不多說了~

首週銷量重返百萬, 好厲害呀~~~ (棒讀)
還是那句, 用這種手段回到百萬, 有意思嗎?


不過在日期間, 我仍然買了兩隻, 一隻是Type A, 循例支持下SKE48
另一隻是Type E, 裡面收錄了乃木坂和AKB48 的, 純粹聽說乃木坂的AKB生寫價值很高, 買來碰碰運氣~

在Tower 買的店特, 當日已經送出去, no comment, 完







然後到「睇人_ _最開心的時候」
其實我都已經去到中咩都無所謂的地步, 當然中SKE或乃團的話我會開心些的~



Here we go, 
唯一感想就是, 開Type E看到白色背景, 興奮了一秒~



以上~~~

其實可以咁講, 如果看不到這張相, 我都未必會買XDDDDDD
#馬嘉怜

6 則留言:

  1. 開Type E看到白色背景, 興奮了一秒......
    為你默哀3秒....

    回覆刪除
  2. >> 咦,咁我係咪應該寫爆碟先?嘻嘻~

    回覆刪除
  3. 唔錯呀,雪地既由依^一^比起我由雪地既陽菜换到同系栢木就停了(栢木是美的,我沒有嫌棄的,唯自己是指原小推嘛>_<),至於買碟聽嘛,除了首melody不是我杯茶外,其他都很不錯,我就很喜歡make noise了,

    回覆刪除
    回覆
    1. 主要是比起本團更加想要乃團啫, 由依本身當然ok
      MELODY唔錯, 身為ske推當然推介返樂樂CENTER的GONNA JUMP啦!

      刪除

Gadgets By Spice Up Your Blog