2012年12月14日 星期五

(續) 岩佐美咲 2ndシングル「もしも私が空に住んでいたら」


岩佐二單主打曲short ver. 今日已經發佈出來了!!!!

請大家去欣賞欣賞^^


這次亦是略帶悲傷的抒情曲~
是名師秋元康作詞的~ (佢應承以後都幫岩佐寫歌嫁!)

唔知大家聽完有咩感覺呢??


演歌真心好^.^

今次不知為何特別容易的入耳,,,聽一次就馬上愛上了 (擺明因為岩佐而偏心)
PV在"郊外"古屋取景,,特別適合這首的曲風,,
其他地方(我)都沒什麼可挑剔~ 完成度很高呢!!

(其實剩望住佢我都已經很high了~)


很想買碟,,但香港暫時找不到任何人團購....
都係自己諗方法買二單~

至於關於C/W曲的介紹, 可以看我前幾篇的blog
岩佐美咲 2ndシングル「もしも私が空に住んでいたら」介紹
-----------------------------------------------------------------------------------------------------

今次我在skywong到訂29單,,,昨日碟送到~
原先打算去拿訂了的碟,,點知無帶單........................
搞到無得攞,,,,,,唉,,,

今次有玩佢個自選生寫,,,睇佢地開封
只不過運氣欠佳
type A封入選的草莓竟然一張都開唔中 (明明在名單中我第一個選的QAQ)
type C封入選田島,,又係一張都開唔中........(utopia對不起啦~)
28張封入....唔好提了.....想起就覺得煩,,,
總之就挺悲劇的>.<

幸好重有type B未拆,,唯有寄託運氣在那出現啦!!

今日簡埋剩下的封入..但唔得閒去拿碟
明天先去拿碟,,
到時再作詳細報告~



有時覺得自己依排好似幾黑仔,,
身體有小毛病,,D時間又好快用哂,溫書進度很慢,,,
遲遲都拿不到碟,,,(好想睇AKE/NMB/HKT PV 啊~~~~)
想要的野又完全搵唔到人放,,就算收到都總貴過其他人...

不過今日突然諗起夕陽を見ているか?的歌詞悲しいことやつらいこともあるさ   
樂しいことが勝ち越せばいい

雖然有悲傷或者辛苦的事,
但只要快樂的事比較多就好了^^

之後就無再那麼煩惱了,,
另一角度睇,最近都有好事發生嘅~

其實昨日出旺角..其中一個目的是同莉莉兄交收

是右面AKB48+ME 的生寫呢!!
趁著莉莉兄的特價時段,,,"飛翔入手"
這樣放在一起,,很漂亮呢!!

學校總算和同學相處得埋~有人陪我談AKB東西
番屋企又可以上人blog同其他blog友交流~~
(身在福中不知福)

有時係自己太悲觀,,諗偏左姐,,
只要細心察覺,,一直都有好事情發生在身邊^^


3 則留言:

  1. >> 岩佐2單都有點想買…可能只選一隻
    >> 初回好似抵啲(連DVD),但通常盤又有津輕海峽,頭痛中…
    [版主回覆12/15/2012 15:38:46]要找到那裡有賣才行啊~難道要去信和黑店....
    今次DVD有 PV/ PVmaking 和 岩佐跟前輩的對話~ 看你有冇興趣~冇就通常盤啦!

    回覆刪除
  2. 我估集成應該有得賣~ 2單好好聽啊^^
    [版主回覆12/15/2012 22:00:19]我打算去集成訂,,唔知可唔可以日本一正式發售就拿到手呢XP
    這首歌真的悅耳~

    回覆刪除
  3. 在學校有人談akb真是超開心的事~~~~~~~哈哈哈哈
    [永無寧日回覆12/15/2012 22:27:34]我已經看開了
    [版主回覆12/15/2012 22:01:01]因為傾得多,成日比人話毒>.<

    回覆刪除

Gadgets By Spice Up Your Blog