2016年4月18日 星期一

「慢幾拍敗家系列」欅坂46 第一單「サイレントマジョリティー」,SKE48「チキンline」第二彈,借欅坂做一件很機智的事XD

今日快快趣寫個快手的敗家文。
4月6日正式賣欅坂一單,我待到正式發售日便跑到信和地庫某間CD舖買碟。

望到有欅坂的碟,好霸氣咁同老闆講:「唔該我要1 set呀」
跟住個老闆都好霸氣咁回覆:「你手上那一隻已經是最後一隻,要定唔要?」
望到是Type C, 本來最想要Type B, 因為有今泉佑唯唱那首 「渋谷川」, 不過得返一隻都要住先啦。

老闆一路收錢一路自言自語「日本次次有新團,點知邊個會咁好賣先得嫁,這隻第一隻我都唔敢入太多貨,誰不知第一日就賣哂」「下星期啦,下星期會翻貨」

所以我都準備好下星期再戰信和敗家。
第一隻碟開到識騎馬的大小姐 菅井友香。








時間廊






話咁快又一個星期








我又返去那間CD舖望啦


今次入到去,欅坂的CD補左貨,而且仲貴個上星期5蚊雞添。
但當時已經剩返Type B, C。 沒有Type A我表示都係制霸唔到。

先購入Type B再講。

老闆又一路收錢一路自言自語「真係估唔到,翻左貨都仲咁賣得,這隊點解咁犀利嘅。」
我補充幾句「是呀,這隊是46系姊妹團嘛,剛剛日本銷量都打破女團首單最高銷量紀錄。」



又開碟啦,今次無咁好彩,開到自己無咩感覺的成員「齋藤冬優花」

個人覺得是伏中之伏啦,但某人同我講冬優花幾好呀,幾似乃團的教主 高山一実。

可惜我連乃團的七福神都唔認識的時候,真係想像唔到 乃團的教主係一個點的人~_~

(召喚乃團宣傳部)







「菅井友香真的很像山本彩」


~~~~~~~~分隔線~~~~~~~~

上星期六久違同勸敗團一班人見面吹水兼交收,我搭單寫埋在這篇爆碟文啦

之前柏柏去日本,經過新星堂,見到二村的店特,特意幫手買下來。

原本諗住幫人訂到頭來要佢幫手買返比我,諗起都覺得有啲唔好意思。


CD我費時影低啦,開碟比我開到 七期生 後藤樂樂
巧合是柏柏最想要的內封。

可惜他只有小珠,所以提出小珠換樂樂。

我自己就唔需要小珠,
但諗起小珠應該可以用來還上單meko 的yunana債,
於是成交,再將小珠比Meko。

Meko 手中換埋張「她唯一無感的」二村返來之後,二村 生寫一家團眾yay yay yay
之後有些團友亦交低幾張上次AKB48單曲的生寫比我。

柴田阿弥 和 後藤樂樂。

最近都好少自己收生寫,收二村都仲話可以過下集物癮,收其他成員堅不知道有什麼用途。。。

唯有在這裡貼堂比大家望兩眼刷刷存啦。





~~~~~~~~~~~~~~~~分隔線~~~~~~~~~~~~~~~~~
再寫多一件事。

剛剛那次日文堂,欅坂46拯救左我。

事關上一堂日文老師交帶學生要回家找一篇有趣的日本新聞,
下次上堂跟各位分享。

同時間有其他匯報,
我腦海完全沒有把找新聞當一回事,
直到老師上堂叫大家拿出新聞,
我先醒覺起來
「今鋪屎忽鬼啦」


無啦我唯有立即打開部電腦搵新聞啦。
我叫坐隔離的女同學分享先,
順便賺啲時間比我搵新聞。
那位女同學分享有關日本手機遊戲「刀劍亂舞」
在日本的展覽吸引很多女遊戲迷。

原來講遊戲都可以叫做有趣的新聞,
巧合地電腦網頁停留在上一篇準備翻譯的欅坂訪談。 
再想起上次買落隻CD好似仲在書包未拎出來。

「這下沒問題啦」


果然我是借 欅坂46過橋。

立即找篇欅坂46 在oricon榜破女團首單銷量的新聞。
 啖啖定同其他人介紹這個「breaking idol news」

「(日文)我那篇雖然是講偶像的,不過都算好有趣的。最近日本有個新團,叫做欅坂46,剛剛在4月6日出售她們第一隻單曲,並打破歷來oricon女團首單最高銷量。。。。」



上堂交到差兼傳教,得咗。

旁邊的同學都聽得幾有興趣的樣子,
講講下我攞埋CD比同學望下實物,
仲引埋老師走過來聽我講Orz

老師聽完我講之後,
問「akb在秋葉原,咁欅坂係邊到嫁?」troll

欅坂我印象中是沒有基地吧~~
「欅坂不是以地方命名吧,不過今單她們待登去涉谷拍攝..........(略)」



咁就平安無事。
(除了家下全班都知我係推欅坂的毒X)
感謝欅坂www

8 則留言:

  1. 欅坂(けやき坂)係六本木HILLS後面嗰條坂道,因為道路兩旁種滿欅樹而得名,每年聖誕期間,欅坂的欅樹都會掛滿聖誕燈飾,再加上從欅坂可以遠望東京鐵塔,因此係欣賞聖誕燈飾嘅熱門景點~

    回覆刪除
    回覆
    1. 原來如此,下次去東京要去下先。

      刪除
  2. Type C一樣中菅井友香,好像個個都抽中這張…
    我也有抽中齋藤冬優花,都覺有點伏…
    教主簡單來說就是綜藝組,開心果。但感覺齋藤冬優花綜藝還沒有這樣突出。不過才首單,未來也有可能人氣上升的(希望)

    回覆刪除
    回覆
    1. 感謝乃團宣傳部的介紹。
      開心果嗎? 講返齊藤,佢在節目好想做到同土田好熟咁,但論年資真係兩個世界,所以有時都唔知她在做什麼

      刪除
  3. 老闆個心路歷程好正xD
    不過講真,未出碟之前我諗都無人會估到欅坂會爆成咁...雖然預佢會紅,但真係超出預期~

    回覆刪除
    回覆
    1. 嗯,我都認為欅坂今波開始得特別成功。

      刪除
  4. >> 借欅坂過關XD
    >> 不過講真,未出碟之前都估晤到欅坂會令我....(略

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有欅木坂,就沒有栗長老~ 沒有欅木坂,就沒有栗長老~~(原曲: 沒有共產黨)

      刪除

Gadgets By Spice Up Your Blog