2016年4月15日 星期五

被騙去看 SKE48 Uta-Tube 【SKE48 part.1】09/04/2016

今日我又是因為一張圖,又令我想秒爆一篇文出來.....
(原本今次應該排期出一篇櫸坂的文章~_~)

又係小天使 小畑優奈ゆなな出場的時候啦!!!!




在某處見到一張ゆなな的動圖!!!
ゆなな不單止識郁, 仲識食野呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩
(來人這裡有變態叔叔呀x3)
(^此乃變態叔叔統計器)


當時仲上緊堂但我已經激動到捉住旁邊個朋友講話ゆなな超可愛。
見到左下角有Uta- tube個標誌,
即是叫我今晚返屋企要仆過去睇啦。



咁我就真係仆去睇啦, 最新那回uta-tube 是SKE48 特輯,會連做4月9日和4月16日兩回。
今次綽頭是 宮澤佐江畢業前最後一次上這音番。

共跳「オキトキ!」「不器用太陽」兩首歌~~~




全程見到 二村春香上返選拔舞台, 發自內心感到開心!!!
 二村超可愛囉好唔好!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



但睇睇下開始覺得唔對路.......

這部分邀請現役大學生向SKE48成員發問題交流。
發問都是圍繞「最不想輸給其他成員的地方」「如何弄catch phrase」
柴田的反應幾值得留意~

愈睇下去再覺得唔對路.......
宮澤佐江畢業特輯,所以都有宮澤佐江的專訪。
SKE48中最佳的回憶,她表示是AKB48 大運動會時Team S團結一致的時候。
之後有段短短的3月卒con 鏡頭,Sae 唱畢業歌的時候全場都轉哂好靚的螢光棒色,
睇到都有少少感動嘅,始終這都是SKE48 con 的一大特色~~~

關於宮澤佐江移籍來SKE48,一直都聽過唔少意見,各有各睇法啦。

她在SKE48好似唔太受最hardcore 班fans (味噌)歡迎,
個個都叫她做 二本(講過一本SNH48之後在宣佈入SKE48時,在電話講話中爽快答應)
討厭的理由大致上有幾個說法啦,
有人會因為二本一事,睇唔起佢之前講過的野唔算數,所以唔太信得過。
有人會覺得 宮澤佐江不合SKE48風格,她來到SKE48不是去配合SKE48既有的風格,而是急於想把自己的風格和做法套入在SKE48入面。
當然更有她空降SKE48總隊長,逼走中西優香,佐藤實絵子的說法啦。

外人的角度,就可能覺得只係味噌本身排外,係味噌的問題。

莫論大家的觀點如何啦,我自己觀察到有兩點啦。
第一, 宮澤佐江在中國發展受到限制被迫回日本,其實她自己身不由己,可能都是接命令在SKE48 繼續偶像生涯。
第二,她在SKE48起碼有努力過為SKE去諗,在SKE48浦頭,融入到成員當中,起碼樂樂綾巴等不少次世代都表示過喜歡Sae。 (08 本身就是Sae 飯,其他成員講的是客套說話定係真心話就唔知啦~)

 宮澤佐江,當年AKB48二期生的小帥,走到由SKE48畢業,
秋元康都寫首畢業歌比她,都有大con 歡送,算係咁啦~~~





一路睇這集uta-tube, 睇到得返一兩分鐘,完全沒我最期待的天使-_-


最後ゆなな有出來呀,
「想睇我食野就睇埋下一集的uta-tube啦(^^)」

OK ~_~

完美被騙



唉,我都係當今次係為左睇二村好過。
求二村安慰 (T_T)


-----------------------------------------------------
(二村好可愛)
自己好似有啲野想講,講幾句啦
-這個blog 好似會愈來愈雜的感覺,又想推廣SKE48成員,又想講下番組後感,又想講下新入坑的櫸坂46,又想討論下48系大事,又想寫返自己的遊記。知道讀者們未必對我所有寫的野有興趣,如果有時出唔到你想睇的野敬請見諒。
- 有人留意到我的blog 次次都在凌晨先會出到,其實係咁啦。
我認為與人相處比起其他東西都更重要,尤其知道其他人永遠都不會ready for you 的時候。自己野幾時都可以做,頂多都是犠牲睡眠時間,但involve 人的事唔到我自己決定。我更加會日間夜間都把時間集中都放在要和人做的事,珍惜每個要同人交流的時候。而且我不算能一心多用的人,尤其在創作方面。所以通常到大家都訓哂的時候先至有思緒,先開筆寫blog。
- 人愈大就愈來愈多野想放心機,但同時間又覺得好多時也是有心無力。
- 考緊DSE那位,加油啦,我都覺得同你講加油講到煩,但都係忍唔住講XD 仲差幾日就捱埋佢啦~~~
- 幫人打氣同時,有時都好想有人同我打氣~ 唔緊要,施比受更有福。
- 毒X表示都係自己同自己加油啦~
- 加油啦




沒有留言:

張貼留言

Gadgets By Spice Up Your Blog