2016年4月30日 星期六

巴黎迪士尼樂園 24/07/15



巴黎的第三日,家人決定去Outlet購物。



我沒有任何東西想買,再看到購物區附近原來有個迪士尼樂園,於是萌生到迪士尼樂園逛逛的想法!

前往迪士尼的列車~


我們來到迪士尼的車站: Marne-la- Vallée / Chessy(跟我讀一次:馬闊拿法李術師)
唔知點解,見到個完全唔識讀的地方名,特別興奮,可能證明緊我真係身處異鄉~

好的出站之後我和家人分道揚鑣,她們有她們購物,我去我的迪士尼。
話說一個男子漢去迪士尼認真夠哂浪漫,好似係

這段野的法文我係睇唔明的,但應該是講園內禁止使用自拍神棍。

幸好園區法語英語共通,所以理解上溝通上問題唔大。

入場費:90歐羅,抵唔抵見仁見至吧。
值得留意是,巴黎迪士尼是有兩個樂園,
分別是正常的樂園 和 Studio樂園。





Disneyland Studio 是華特迪士尼的片場
其中一個特別的設施,是有個教大家畫米奇老鼠的教室。

之後就是有唔同遊樂設施的地方。
重點放在一班小朋友站在大風扇前玩樂~

個人最喜歡這個-Hollywood Tower
遊客進入一家神秘的酒店,乘搭一家會穿越時空的升降機,但去到中途,靈件故障,打開窗口,發現升降機已在樂園的半空,急墜!



集詭異和刺激於一身的機動遊戲!





還有這個快速的過山車,倒數完睇住佢由零加速果下,個心都離一離。。。



米老師:快啲同我捉返哂啲_街返來(影相)!


這個是巡演。實際內容忘得七七八八了(^^)


還有個是展示迪士尼電影特效的工場,噴火又大瀑布。


然後走去主園區~~這個是主園區的入口,好大隻米奇~
主田土口區,即是和其他迪士尼差唔多,分別是 美國小鎮大街,幻想世界,明日世界 那幾個園區。
迷離花園~~~
灰熊山谷~~~
這個過山車有啲恐佈,會有360度旋轉~~
幻想世界比香港不同,多一個迷宮,第一次有蕩失路的感覺,幾好玩XDD

其他都是小熊維尼,馳車天地,巴斯光年,飛越太空山等等不同刺激的機動遊戲~~~

我不逐一講啦一來相片準備得唔好二來個人的印象都唔多。

不過都玩得幾開心。

始終,迪士尼是一家大小玩樂的地方,
今次一個來來到,都有好處嘅~
可以說是隨心所欲,my pace的衝畢所有景點~~~

但同時間如果有同行分享樂趣的話,可能又有另一番體驗~~~


順帶一提,巴黎迪士尼的城堡是睡公主城堡。

天色尉藍,望望時間,已經是8 pm.......
不知不覺玩左咁耐。。。。。
只是個人已經走得很倦,沒看煙花就離開啦~


總結來說,巴黎迪士尼有兩個園區,挺足夠花足一天去遊覽,而且可以整日投入去夢幻的世界,都幾開心呀~~~











翌日早上,我們便從巴黎機場飛返香港啦~~~
一連幾日的英法之旅正式結束。




連續帶大家轉口味,觀看歐洲的地方,
不知感覺如何呢?


問我去完法國有什麼得著,

我覺得自己學識左兩個生字,
除了見到人要問「咩事」 (法語:Merci)
去到那裡都唔緊要,認到「Sortie」的個牌就知自己一定沒走錯,係走緊佬。
(跟我讀一次:索池)意指「出口」
正所謂「三十六計,走為上計」(笑)



下回的遊記終於回到日本啦~~~
上年8月到豐田演唱會,除了演唱會之外,都有一點東西可以交代可以寫~

(杉山愛佳去東京迪士尼)








(仲要和村井純奈 純醬去約會,好sweet 呀,純愛最高!)

沒有留言:

張貼留言

Gadgets By Spice Up Your Blog